POLITICA DE LIVRARE
  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul www.stefancristina.ro se realizeaza prin livrarea pe curier rapid.

Termenul de livrare al comenzii va fi 2-3 zile lucratoare si nu se vor depasi maximul de 7 zile lucratoare de la plasarea comenzii de catre Client pe site-ul stefancristina.ro. Termenul maxim de 7 zile lucratoare se aplica acelor Clienti care provin din zone indepartate de oras sau marginase orasului, unde curierul ajunge o singura data pe saptamana.

In cazul putin probabil in care intervin probleme si Cris Vision Life va depasi acest termen de livrare, va informa Clientul cu privire la noul termen de livrare care nu va putea depasi 7 de zile de la momentul la care ar fi trebuit efectuata livrarea in limitele legale. O noua amanare a termenului de livrare va putea opera doar cu acordul verbal, telefonic al Clientului, in caz contrar Cris Vision Life fiind nevoit sa anuleze comanda.

In cazul livrarii prin curier rapid, Cris Vision Life colaboreaza cu companiile de curierat: DPD (Dinamic Parcel Distribution) si Sameday.

Cris Vision Life isi poate extinde colaborarea in ceea ce priveste furnizorii de curierat, nefiind necesara actualizarea prezentului Document intr-o atare ipoteza.

Curierul va face livrarea produselor comandate, in intervalul de Luni pana Vineri. Comenzile inregistrate pe www.stefancristina.ro in zilele de Vineri, Sambata si Duminica vor fi expediate in ziua de Luni a saptamanii urmatoare.

Clientul este informat la redactarea comenzii ca suma aferenta costului de transport este inclusa in valoare totala a coletului. In momentul completarii datelor comenzii, pe site-ul stefancristina.ro, Clientul este informat despre costul transportului, urmand ca la finalizarea comenzii sa i se prezinte suma totala (inclusiv valoarea transportului).

De asemenea, daca zona in care se solicita livrarea este considerata de catre furnizorul de servicii de curierat zona de livrare indepartata, suma aferenta transportului standard va putea fi majorata, cu informarea in prealabil a Clientului.

In cazul livrarilor internationale, Clientul este informat telefonic (verbal sau prin mesaj) despre costul transportului international, in urma calcului de pret de pe aplicatia transportatorului. Expedierea comenzii in afara tarii se face doar cu acordul Clientului in privinta costului de transport. Dupa ce isi exprima acordul, Clientul international va achita in avans contravaloarea coletului inclusiv costul de transport si dupa virarea banilor in contul Cris Vision Life, se va proceda la expedierea coletului.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata in momentul validarii Comenzii pe site. De comun acord cu Clientul, curierul poate sa faca livrarea intr-un interval orar stabilit telefon cu clientul.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar validat cu telefonic cu respectivul curier zonal. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior, doar cu acordul Curierului.

In cazul in care, Clientul nu raspunde la telefon in momentul in care este apelat de catre Curier, exista riscul, ca dupa 3 incercari repetate (in 3 zile diferite), coletul sa fie returnat la Expeditor, pe motiv ca destinatarul nu poate fi contactat (este absent).

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Cris Vision Life, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

2 Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Coletul se livreaza impreuna cu factura fiscala emisa de Cris Vision Life, care se afla in interiorul buzunarului ce contine AWB-ul.

In cazul in care coletul este avariat sau deteriorat din motive de manipulare defectuoasa pe timpul transportului, Clientul poate refuza coletul si informa Cris Vision Life pentru a lua masuri.

Prin semnarea bonului de livrare sau a unei evidente de livrare a curierului, Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

Dupa desfacerea coletului, daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, Clientul va semnala toate aceste probleme catre Cris Vision Life care va solutiona problemele: inlocuire sau suplimentare livrare, dupa caz. 

Contact